czwartek, 4 lipca 2013

First way station...i makaron z krewetkami

No to  jeden lot już  za nami...




Dolecieliśmy do Frankfurtu kolo godziny 15, a do hotelu dotarliśmy o 17 mimo, 
że lotnisko oddalone jest tylko o 1 km.
Kolacja... i idziemy spać bo rano o przed 8 musimy być na lotnisku...
 i tylko 11 godzin lektury mojej książki i drzemania,
i jesteśmy na miejscu... 


 Na razie jestem przerażona bo w Dallas spędzimy tylko jedną noc i rano wyruszamy w trasę, a to oznacza 2 tygodnie poza normalną kuchnią.  
Mam nadzieje, że uda mi się spróbować wszystkiego... 
Znajdę nowe inspiracje i pomysły na słodkości !
No i będę zwiedzać, zwiedzać i jeszcze raz zwiedzać. 

Męczyć Was więc będę widokami... no i oczywiście wakacyjnymi outfit'ami !


BE AWARE !





A oto przepis na pyszny obiadek. 
 Wiele ludzi boi się jeść krewetki, ja też kiedyś bałam się  spróbować tych jakże dziwnych stworów, ale ich smak jest bardzo zbliżony do smaku ryby. 
W końcu to jedne z najpopularniejszych owoców morza. 
Niestety cena tego dania będzie większa, bo za krewetki 
trzeba zapłacić okolo 10 zł za 250 g . 
Ale raz na jakiś czas można pozwolić sobie na taki rarytas. Z resztą oprócz krewetek nie ma nic drogiego w tym przepisie.
Bardzo proste przygotowanie, a efekt końcowy i smak zwala z nóg. 



Makaron z krewetkami


Składniki:

Opakowanie makaronu ( najlepiej kokardek )
500 g krewetek ( ja kupiłam w Biedronce ,,Black Tiger '' )



Oliwa z oliwek 
2 duże ząbki czosnku 
Koperek 



Zaczynamy:

Krewetki przelewamy wrzątkiem i odrywamy tzn. uropody. 
Odstawiamy do miski.



Na patelni rozgrzewamy oliwę z oliwek.
Wrzucamy przygotowane wcześniej krewetki i smażymy przez około 8 minut, 
od czasu do czasu mieszając. 
Makaron gotujemy według zaleceń na opakowaniu.




Czosnek wyciskamy przez dusiciela i dodajemy do krewetek.




Koperek drobno kroimy.
 Ugotowany makaron dodajemy do patelni z krewetkami.
Po czym doprawiamy solą i pieprzem.
 Na końcu w krewetkach ląduje koperek.




 Całość  jeszcze chwilkę smażymy. 








SMACZNEGO !!! 


Trzymamy kciuki za operacje Artura !!!! 

Jesteśmy z Tobą RAKIETO !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz