poniedziałek, 28 października 2013

Jesienne afgańskie ciasteczka

 największym leniem świata...

W każdej dziedzinie. 
I z tego całego lenistwa nie mam nawet czasu, żeby wrzucić kolejny przepis.
Za co bardzo przepraszam.

Nauki w bród, matura coraz bliżej, a ja nie robię nic....  no może przesadzam. 
Po prostu jestem jakoś rozkojarzona,  przez co to,  czego się 
uczę, jakoś nie może wejść mi do głowy.  
Trzeba się po prostu ogarnąć i tyle !

Koniec narzekania. 



Oprócz przepisu na kolejne ciasteczka mam dla Was parę zdjęć z jesiennego, pełnego ciepła spacerku po sanockim parku :) 









                       



Afgańskie ciasteczka 


Składniki:

2 szklanki płatków kukurydzianych
1 1/3 szklanki mąki
1/4 szklanki kakao
1/3 szklanki wiórków kokosowych
1/2 szklanki cukru
3/4 kostki miękkiego
 (a najlepiej roztopionego masła)





 Zaczynamy:

Masło ucieramy z cukrem na kremową masę.




Stopniowo dodajemy mąkę i kakao. 
Na końcu  kokos i pogniecione płatki. 
Wszystkie składniki najlepiej łączy się po prostu rączkami. 
I to chyba było by na tyle :)




Formułujemy małe kuleczki i spłaszczamy je. 
(najlepiej robi się to łyżeczką) 

Masa jest dość krucha, także nie przejmujemy się i ugniatamy dodatkowo w dłoniach. 
 Wkładamy do piekarnika na 15-20 minut do temperatury 180*C.












SMACZNEGO !!!



16 komentarzy:

  1. Fame się zgadza ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Afgańskie ciastka !? muszą być bombowe..

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak ty być na diecie :( Ale co tam, takie smakołyki trzeba spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  4. masz strasznie grube nogi. przestań wpierdalać ciastka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) TRZEBA SIĘ ZA NIE WZIĄĆ i zrzucić co nieco... bo kurcze z pieczenia nie zrezygnuje za bardzo to uwielbiam !

      Usuń
  5. Moglabys wrzucic jakis prosty przepis na dietetyczne ciastka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że w listopadzie będę wrzucać same mało-kaloryczne przepisy :) Mam nadzieję, ze coś się spodoba :) !

      Usuń
  6. Cute dress! It looks great on you!
    xx

    Carina Hsieh

    carina@thefashionstudent.com
    www.thefashionstudent.com
    twitter.com/carinahsieh
    instagram.com/thefashionstudent

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za opinię, dodaję do linków na głownej , podoba mi się tutaj i wróceę na pewno:>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. KUPA, KTÓRA SMAKUJE JAK NIEBO <3
      dosłownie NIEBO W GĘBIE !
      Zachęcam do pieczenia :D

      Usuń
  9. masz to zatwierdzic!

    OdpowiedzUsuń
  10. oooooj zrobię te ciastka :)
    bo ta kupa wygląda ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń