niedziela, 22 czerwca 2014

Zupa brokułowa + coś o mnie

Dość sporo mnie tu nie było, ale wszystko dlatego, że w pracy przygotowywaliśmy otwarcie tzn. SHOWROOM'u. 
Nowe pomieszczenie, bardzo nowocześnie wykończone z produktami,
 które sprzedawane są przez firmy BTX oraz COULISSE. Są ta firmy współpracujące ze sobą, zajmujące się zasłonami na okna.
 Nie sprzedają już jednak produktów prywatnym osobom, a pracują z projektantami,
 którzy inspirują się ich produktami i zamawiają je dla swoich klientów. 

Moja praca w związku z wielkim otwarciem charakteryzowała się 
głownie przygotowaniem podarunków dla gości. 
Zrobiłam ponad 190 kubków z czekoladkami i długopisami firmowymi,
 po czym pakowałam je w materiały, których firma używa do produkcji zasłon.
 Oprócz kubków byłam odpowiedzialna za OGARNIĘCIE sali. 
Zabawiłam się trochę w kokardy, ustawienie wszystkiego, przygotowanie identyfikatorów, zrobiłam też ozdobne świeczniki i wazony.
Co zabawne mój główny szef powiedział, 
że mógłbym mnie nawet zatrudnić jako dekoratorkę wnętrz! 
Wszystko zobaczyć możecie na zdjęciach.
 Muszę powiedzieć, że bardzo mi się to spodobało.







Podczas otwarcia byłam odpowiedzialna za jedzonko, ale pomagałam również za barem <3 Musiałam też pilnować porządku na stolikach. 
Ogólnie świetne doświadczenie. 
Praca z ludźmi, a raczej dla ludzi... czyli to co lubię najbardziej ! 




 Na szczęście pracuje tylko w poniedziałki, środy i piątki, 
więc gdy tylko mam wolny dzień łapię książkę 
i biegnę na hamak albo wskakuje do basenu ! 
 WAKACJE TO WAKACJE ! <3 






Teraz czas na coś co maniaczka kocha najbardziej ... <3 

FOOD ! <3

Dzisiaj mam dla Was przepis na pyszną zupę brokułową, która jest mało kaloryczna, zaspokaja nasze apetyty i możemy ją modyfikować w zależności od naszych podniebień. 





Zupa brokułowa




Składniki:

1 duży brokuł 
1 duża cebula
1 duża marchewka
1 por
1 seler 
Natka pietruszki 
(może być to też korzeń-wtedy traktujemy jak resztę warzyw) 
Opcjonalnie:
3 żabki czosnku
5 łyżek śmietany 




Zaczynamy:

Warzywa kroimy w kosteczki czy  paseczki jak wygodnie. 
Ostatecznie będziemy wszystko blendować także nie ma to dużego znaczenia. 





Cebulę opalamy nad palnikiem. 
Ja niestety mam kuchenkę indukcyjna więc podsmażam 
ją na patelni przekrojoną w pół bez tłuszczu. 
Pokrojone warzywa z wyjątkiem brokułu zalewamy w dużym garnku wodą, doprawiamy sola, pieprzem i gotujemy przez około 10/15 minut. 
Zupę możemy doprawić różnymi ziołami.
 Pamiętajmy, aby tylko nie przesadzić bo chodzi nam najbardziej o smaku brokułów :) 





 W tym czasie osobno gotujemy przez kilka minut brokuły w lekko osłodzonej wodzie.  
Następnie przekładamy je do gotujących się warzyw. 
Gotujemy jeszcze chwilkę. 




Gdy warzywa już są miękkie, przelewamy je (razem z wodą w której się gotowały)
 do blendera dodajemy pokrojoną pietruszkę i dokładnie miksujemy. 






Do zmiksowanej zupki możemy dodać śmietanę. 
Podajemy z serem czy np. orzechami na wierzchu. 








SMACZNEGO !!!







4 komentarze:

  1. czekamy na więcej postów i przepisów :)
    a my jutro planujemy zrobić sałatkę z awokado i kurczakiem wg Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martyna podaj mi swój snap :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. snap: martyynnaa :) A prosze i ostrzegam jestem snapowym maniakiem … Wysylam 20x na dzien przynajmniej :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń