wtorek, 25 czerwca 2013

First bite of fashion...


Wreszcie odważyłam się zrobić coś modowego. 
 Przyznaje, że boję się reakcji. 


Ten post będzie dotyczył kolejnej sfery mojego życia. 
Tak jak moja mamcia mam  wielkiego bzika na punkcie zakupów. 
To fakt : 

JESTEM ZAKUPOHOLICZKĄ






Nie zawsze w moim życiu jest czas na strojenie się 
kombinowanie z outfitami bo jestem straszliwie zabiegana. 
Ciągle gdzieś się śpieszę, ciągle coś muszę zrobić. 
Teraz wakacje... więc jest troszkę więcej czasu na takie zabawy. 



Nie jestem jakąś znawczynią i fanatyczką modową, 
ale często bywam w galeriach i na podstawie aktualnych 
ciuszków wywieszonych na manekinach staram się 
dobierać wszystko tak, żeby tworzyło jakąś zgraną kupę . 
Oprócz tego śledzę blogi typowo modowe 
słucham rad mojej najlepszej mamy. 






Dzisiejszy post dotyczy wariacji z moimi  białymi spodenkami z H&M za niecałe 40 zł jak i ukochanymi trampkami również z H&M :) 
Są tak uniwersalne, że mogę założyć do nich każdy top z mojej szafy .
( w sumie teraz każdy top z  pudełek  z ciuchami...   ahh te przeprowadzki )





HERE WE GO ! 











I WANT TO BE AS SWEET AS CANDIES !
czyli :


Bluzka   dELiA's  ( USA) 
 Kokardka   Clarie's (USA)
Różowy zegarek   Swatch
+
Spodenki H&M
Trampki H&M


  





I WISH I COULD BE LESS DISTRACTED !
czyli :


Okulary   H&M
Bluzka   H&M
+
Spodenki H&M
Trampki H&M










I WISH I COULD BE MORE REBELLIOUS ! 
 czyli :


Bluzka   secondhand
Okulary   H&M
Kokardka   Clarie's (USA)
+
Spodenki H&M
Trampki H&M












I WISH I COULD BE LESS ABSENT-MINDED ! 
czyli :


Bluzka   Bershka
Opaska   H&M 
+
Spodenki H&M
Trampki H&M











Dziękuje Ola. 




8 komentarzy:

  1. świetne stylizacje i świetnie wyglądasz!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego caly czas te same pozy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nawet nie myślałam o pozach :) Raczej chodziło o to co na mnie leży . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ty to się ucz a nie jakieś zdjęcia prawie rozbierane radio Maryja już lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde :D
      Ale niestety tak " prawie rozebrana" chodzę w wakacje ubrana :D
      No nie wiem co jeszcze mogłabym ubrać oprócz spodenek i koszulki ?
      ps. Radio Maryja mam 24/7 ... babcia nawet w nocy jak śpi słucha re-edycji dla Chicago :D

      Usuń
  5. nie jest sztuką ubrać się w h&m

    OdpowiedzUsuń