poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wielkanoc u Maniaczki

Kochani mam nadzieję, że ten wielkanocny czas mija Wam miło i rodzinnie :) Chce się z Wami podzielić troszkę przygotowaniami do Świąt Wielkiej Nocy i nie tylko. Nie chce zajmować Wam dużo czasu, dlatego wrzucam tylko zdjęcia, sama też nie chce spędzać Wielkiego Poniedziałku przy laptopie, dlatego jak macie tylko ochotę to przeglądnijcie szybciutko zdjęcia i wracajcie do rodziny! A i dodaje też zdjęcia nadesłane przez Was :) Bardzo, ale to bardzo ciesze się, że skorzystaliście z przepisów zamieszczonych na moim blogu. Mam nadzieję, że wszystko wyszło pysznie i że mogłam Wam troszkę umilić czas ;) 

Wszystkiego dobrego !
Dziękuję, że Jesteście !!!






























I zdjęcia od Was, które udało mi się złapać na Snapie :) 
Gdybyście mieli ochotę, to zapraszam. Mój nick: maniaczkkaa











5 komentarzy:

  1. Jak pięknie udekorowany stół :) Aż chcę sie przy nim siedzieć z rodziną, jeść i rozmawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, dekoracje i ciasta :) Aż się buzia cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Wielkanocna śniadanko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie przygotowane święta i same smakołyki, cudo :)

    OdpowiedzUsuń