sobota, 16 sierpnia 2014

Truskawkowo jeżynowy smoothie z sojowym mlekiem

Gdyby tylko w Polsce mielibyśmy na porządku dziennym dostępne takie produkty jak tu ... 



<3 Byłabym bym w niebie. 
Uzależniłam się od mleka kokosowego i mleka migdałowego,
 albo nawet ich połączenia. Są bardzo smaczne, 
mają aż 4 razy mniej kalorii od  2% mleka, 50 % więcej wapnia 
i są delikatne w smaku. Możemy po prostu wymienić 
nasze krowie mleko na mleko kokosowe, migdałowe czy sojowe! 
Ja jem z nim płatki, dodaje do kawy i uwielbiam ich smak w koktajlach owocowych! 





Dzisiaj właśnie taki przepis z mlekiem "nie-krowim" dla  Was mam <3 



Truskawkowo-jeżynowy smoothie z mlekiem sojowym 




Składniki:

1 szklanka truskawek
1 szklanka jeżyn
1 szklanka mleka sojowego ( najlepiej niesłodzonego )
Ja dodaje również 1/2 szklanki pokruszonego lodu <3





Owoce myjemy odcinamy zielone części i jeśli blender tego wymaga kroimy. 
Z dodatkiem mleka wszystko blendujemy na gładki napój. 











SMACZNEGO !!!










***



Mam dla Was też kilka  zdjęć ze spacerku :)











Bluzka DeLiA's
Spódniczka Pucsun
Buty Urban Outfitters
Naszyjnik Forever 21


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz