poniedziałek, 26 maja 2014

Wrap a'la Buritto


Na szczęście udało mi się odnaleźć zdjęcia z przepisu na wrap a'la burrito.
 Gdzieś mi zaginęły, ale już je MAM ! <3 
Pokochana opcja na obiadek czy kolację, szczególnie przez mojego młodszego brata Maćka. 

Wykonanie wymaga od nas troszkę dłuższej pracy, aczkolwiek nie jest to nic trudnego.
Jestem pewna, że zakochacie się w tym daniu tak jak i ja. :)





Oprócz tego muszę Wam powiedzieć, ze już jutro (27.05)
 wyjeżdżam z Polski aż na 3,5 miesiąca. Boje się bardzo lotu, 
mam jak zwykle milion przesiadek. 
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie sprawnie 
i bez żadnych stresujących incydentów.
 Trzymajcie kciuki ! 
W związku z tym, że wyjeżdżam, 
uda mi się dzielić z Wami nowymi, ciekawymi i bardzo amerykańskimi przepisami. Chciałabym też od czasu do czasu wrzucić na maniaczkę parę zdjęć z życia w USA.
 Mam nadzieję, że uda mi się bardziej zająć blogiem
 i troszkę go odwietrzyć, dodać jakieś new ones'e. 
WE"LL SEE ! <3 






Wrap 



Składniki:

250 g mięsa mielonego 
200 g przecieru pomidorowego
3 (najlepiej różnokolorowe) papryki
1/2 papryczki chili 
2 ząbki czosnku
25 dag sera żółtego
2 pomidorki
400 g fasoli
200 g kukurydzy
8 placków 'tortilla'






Zaczynamy:


Warzywa dokładnie myjemy i kroimy w kostkę. 







Na oliwie z oliwek (lub oleju) podsmażamy cebulkę, aby się zeszkliła. 
Dodajemy mięso mielone i czosnek. 
Pamiętajmy, aby nie dodawać czosnku wcześniej niż mięsa,
 bo będzie miał gorzki smak. 






Gdy mięso będzie już usmażone, dodajemy warzywa, 
fasolkę z kukurydzą i przecier pomidorowy.
 Dokładnie wszystko mieszamy i dodajemy starty ser. 
Doprawiamy słodką lub ostrą papryką, kminkiem, solą oraz pieprzem. 
Jeszcze chwilkę smażymy i odstawiamy na bok.






 Na  placki  wykładamy farsz i zwijamy jak na zdjęciu. 





Takie zawijanki podgrzewamy na patelni bez tłuszczu.
Najlepiej smakują z sosem tzatziki lub po prostu ze śmietaną. 



SOS TZATZIKI 


Na tarku o grubym oczku ścieramy świeżego ogórka. 
Wyciskamy z niego sok i dodajemy 200 g jogurtu naturalnego (lub śmietany jogurtowej)  
oraz 2 łyżki majonezu. Następnie wciskamy 2 ząbki czosnku
 i dodajemy 2 łyżki przyprawy do tzatzików. 
Wszystko dokładnie mieszamy.  










SMACZNEGO !!!














1 komentarz:

  1. Zazdroszcze wyjazdu.. ja moze wybiore sie za rok do USA, ale to nic pewnego.. udanej podrozy, szerokiej drogi i wspanialych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń